TRYKSAGER

Tryksager kan styrke dit offline brand og giver dine kunder noget håndgribeligt

Tryksager er ikke bare tryksager. Her snakker vi jo om alle tænkelige fysiske produkter. Lige fra flotte magasiner, flyres, avisannoncer til facadeskiltning, flag og trykte merchandise som kopper, tasker osv.

JA! Tryksager er (stadig) enormt effektive

Digitale medier har taget en større rolle i markedsføring og informationsdistribution, er der stadig flere gode grunde til at bruge trykte medier som annoncer, flyers og magasiner. Her er tre gode grunde til at overveje dem:

Håndgribeligt og troværdigt

Trykte medier har en fysisk tilstedeværelse, hvilket giver dem en høj grad af troværdighed og autoritet. Mange mennesker stoler på information, der er trykt, da den kan ses og røres. Dette gælder især for ældre generationer, der måske ikke er så fortrolige med digitale teknologier. Når dit budskab er i et trykt medie, kan det også give et mere varigt indtryk i læserens sind, da de kan gemme eller dele det med andre.

Målrettet reklame

 

Trykte medier giver mulighed for målrettet reklame til en bestemt målgruppe. Du kan placere annoncer i magasiner eller flyers i specifikke områder eller begivenheder, hvor din målgruppe er til stede. Dette giver dig kontrol over, hvem der ser dit budskab, og det kan være særligt effektivt, hvis du har en lokal eller nicheorienteret forretning.

Kreativt udtryk

 

Trykte medier giver også mulighed for at udtrykke dit budskab kreativt og visuelt på flere forskellige typer papir. Du kan bruge farver, layout, billeder og tekst på en måde, der er sværere at opnå på digitale platforme. Dette gør det lettere at skabe en visuel identitet og en dybere forbindelse med dine målgrupper. For eksempel kan et smukt designet magasin eller en iøjnefaldende flyer skabe en positiv første indtryk og forstærke dit brand.

Selvom digitale medier har deres egne fordele, kan trykte medier stadig spille en vigtig rolle i en effektiv marketing- og informationsstrategi, især når de bruges i kombination med digitale kanaler for at opnå den bedste rækkevidde og indvirkning på dit publikum.

dem har jeg også hjulpet

Her kan du se nogle af de tryksager, jeg har lavet for nogle af mine kunder.

Annoncer

Flyers & løsblade

Magasiner & kataloger

Skal jeg også lave dine annoncer eller tryksager?

Priser

Design og opsætning af tryksager

Da opsætningen af magasiner og varekataloger kan variere i pris og tidsforbrug, får du her nogle eksempler på, hvad jeg tidligere har kunnet lave tryksager for.

  • Kundemagasin på 12 sider: X timer
  • Varekatalog på 24 sider: X timer
  • Koncertprogram på 16 sider: X timer
  • 1 helsides avisannonce: X timer

Eksemplerne er eksklusiv kontakt til trykkeri/avis.

Jeg kan ikke garantere, at jeg kan nå det samme for dig. Det afhænger blandt andet af, hvor mange rettelser du har til det leverede, og om du i forvejen har en brandguide med farver og skrifttyper, eller om vi skal lave det først.

Du får altid et estimat på, hvad din tryksag vil koste.

Bare spørg.

Din grafiker i Esbjerg

 

Mit navn er Lone Kissow Schmidt. Oprindeligt er jeg udlært reklametegner, og siden 2005 har jeg været selvstændig grafiker. 

Min base er Esbjerg, men jeg har kunder i store dele af landet.

Jeg lægger stor vægt på at:

  • have et tæt og ærligt samarbejde
  • byde mine kunder den optimale synlighed
  • overholde de fastlagte tidsfrister
  • lave det jeg er god til, så mine kunder kan ​beskæftige sig med det, de er bedst til…

 

Lone Kissow Schmidt

Lone Kissow Schmidt

Grafisk designer

Lad os tale om dit projekt
Send mig en besked

Skriv til mig på lone@kissow-design.dk.

Del gerne et par ord om, hvad du har brug for hjælp til.

Jeg vender tilbage hurtigst muligt. Som regel inden for max 24 timer på hverdage.