LOGO & visuel identitet

Stå frem fra mængden med et stærkt visuelt brand

Din visuelle identitet er med til at skabe dit brand – altså det, som kunderne husker.

Ram rigtigt med dit logo, billedvalg, dine farver og skrifttyper første gang ved at få hjælp af en professionel grafiker.

Derfor skal din virksomhed have en visuel identiet

Du virker professionel

 

Ved at holde dig til de samme farver, skrifttyper og visuelle elementer fremstår din virksomhed mere professionel. 

Med en visuel identitet skaber du den røde tråd fra dit website over udsmykningen af firmabilen til varekataloget og online-annoncerne.

Du bliver genkendt

 

Et professionelt logo og en gennemgående visuel stil sikrer, at dine kunder kan genkende dig – online som offline. 

Det øger chancen for, at de genkender dig og dine budskaber, når de støder på din markedsføring.

Du bliver husket

 

Dit visuelle brand øger sandsynligheden for, at kunderne husker dig. Tænk bare på Nike eller Cola. Kan du se deres logoer for dig?

Ved at skabe en klar identitet for din virksomhed får kunderne et tættere forhold til den – og husker den.

Her er nogle af de logoer, jeg har lavet

Skal jeg også lave dit?

PAKKER TIL FAST PRIS

Logo og visuel identitet

Min egen logorejse med kissow kreativ design

Tiden har en forunderlig evne til at ændre vores syn på tingene. Det gælder alt fra mode og farver til former og trends. Det kan være, at noget engang var utroligt populært og moderne, men 10-15 år senere virker det helt uforståeligt, hvorfor det nogensinde var så populært.

På samme måde kan et logo udvikle sig over tid. Det betyder ikke, at et brandlogo ikke kan repræsentere en virksomhed i årtier, måske endda gennem et helt nyt århundrede. Men nogle gange kræver det nye tanker for at sende de rette signaler udadtil, især i forbindelse med nye initiativer eller virksomhedsudvidelser. Det kan være nok med små justeringer – det samme navn, men en ny skrifttype, nye farver eller endda en ny tegning. Det kan også være et payoff, der støtter det eksisterende logo.

Personligt har jeg valgt at ændre mit logo tre gange. Det er måske for nogle en overflod, da en sådan beslutning også kan være temmelig dyr med hensyn til nyt materiale. Men for mig har det været en berigende rejse, som jeg gerne vil dele med andre.

Hvor stor en visuel identitet har du brug for?

Din grafiker i Esbjerg

 

Mit navn er Lone Kissow Schmidt. Oprindeligt er jeg udlært reklametegner, og siden 2005 har jeg været selvstændig grafiker. 

Min base er Esbjerg, men jeg har kunder i store dele af landet.

Jeg lægger stor vægt på at:

  • have et tæt og ærligt samarbejde
  • byde mine kunder den optimale synlighed
  • overholde de fastlagte tidsfrister
  • lave det jeg er god til, så mine kunder kan ​beskæftige sig med det, de er bedst til…

 

Lone Kissow Schmidt

Lone Kissow Schmidt

Grafisk designer

Lad os tale om dit projekt
Send mig en besked

Skriv til mig på lone@kissow-design.dk.

Del gerne et par ord om, hvad du har brug for hjælp til. 

Jeg vender tilbage hurtigst muligt. Som regel inden for max 24 timer på hverdage.